Mijn leventje in Medellin, Colombia

dinsdag 29 mei 2007

Feminino sub 16 Club Deportivo Hogares Claret

Dit is het 'kantoor' op de eerste verdieping van Acogida. Enkele weken geleden heb ik de buitenkant laten schilderen (mijn broer had geen tijd...) met het logo van de club (rechts) en het logo van de 'club van wandelaars' (links). Het kantoor wil ik zo snel mogelijk reorganiseren, zodat alle materialen hierin georganiseerd kunnen worden opgeslagen. Alles moet goed bijgehouden worden, want onder deze jongeren zijn onze spullen erg 'diefstalgevoelig'.

Op de foto hieronder motiveert Wilder, de educador van Miraflores, de meisjes tijdens een time-out. Wilder moet één van de steunpilaren worden van de Club binnen Hogares Claret, een goede gozer die goed omgaat met de meiden en iets over voetbal kan vertellen...

Een 'vette actie' van Sandra Milena Muñoz. Het is een enorm bijdehand meisje (maar ook erg leuk) en denkt doordat zij veruit de beste is dat ze alles kan maken. Ik ben bij alle wedstrijden, maar laat de coaching volledig aan Wilmar en Wilder over. In Colombia is winnen veel belangrijker dan bij ons. Terwijl iedereen alles accepteert van Sandra, vind ik dat zij moet voldoen aan de regels zoals iedereen. Dit weet zij maar al te goed, maar zij weet ook dat dankzij mij deze meiden de kans hebben om aan deze competitie deel te nemen. We hebben momenteel dus een haat-liefde verhouding, hahaha.